internet ART
     strona główna   extranet   mapa serwisu   praca   kontakt   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
programy lojalnościowe

Platforma "WEB interface", doskonale nadaje się jako narzędzie informatyczne wspomagające prowadzenie programów lojalmnościowych, systemów partnerskich oraz witryn konkursowuych.

Poniżej przedstawiamy przykłady realizacji, działających w oparcu o narzędzia platformy WEB interface:

"FORMUŁAMAX" marki MAXDATA i BELINEA
"Punktuj z Hooverem" marka HOOVER
"Candy Hoover Club" marki CANDY i HOOVER
"Klub Candy Hoover" marki CANDY i HOOVER
"Boschexpert" elektronarzędzia BOSCH
"Kizuna" marka KONICA MINOLTA
"WEST City-Discovery" marka WEST
"Freshlista" konkurs muzyczny organizowany przez Colgate, Radiostację oraz VIVA TV
"TRANSFEROWO" konkurs organizowany przez MTV Networks Polska Sp. z o. o. i sponsrowany przez operatora siecic PLUS GSM Polkomtel
"Konkurs na tatuaż" konkurs prowadzony przez MTV Networks Polska Sp. z o. o. a fundatorem nagród jest  Żywiec (piwo Desperados).
"Twistuj z nami" witryna konkursowa, konkursu prowadzonego przez MTV Networks Polska Sp. z o.o. oraz Bakoma S.A. producenta energetycznego pitnego jogurtu TWIST
 
 
   

Serwis internetART.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Akceptuję politykę prywatności
zamknij