 |
programy lojalnościowe
Platforma "WEB interface", doskonale nadaje się jako narzędzie informatyczne wspomagające prowadzenie programów lojalmnościowych, systemów partnerskich oraz witryn konkursowuych.
Poniżej przedstawiamy przykłady realizacji, działających w oparcu o narzędzia platformy WEB interface:
"FORMUŁAMAX" |
marki MAXDATA i BELINEA |
"Punktuj z Hooverem" |
marka HOOVER |
"Candy Hoover Club" |
marki CANDY i HOOVER |
"Klub Candy Hoover" |
marki CANDY i HOOVER |
"Boschexpert" |
elektronarzędzia BOSCH |
"Kizuna" |
marka KONICA MINOLTA |
"WEST City-Discovery" |
marka WEST |
"Freshlista" |
konkurs muzyczny organizowany przez Colgate, Radiostację oraz VIVA TV |
"TRANSFEROWO" |
konkurs organizowany przez MTV Networks Polska Sp. z o. o. i sponsrowany przez operatora siecic PLUS GSM Polkomtel |
"Konkurs na tatuaż" |
konkurs prowadzony przez MTV Networks Polska Sp. z o. o. a fundatorem nagród jest Żywiec (piwo Desperados). |
"Twistuj z nami" |
witryna konkursowa, konkursu prowadzonego przez MTV Networks Polska Sp. z o.o. oraz Bakoma S.A. producenta energetycznego pitnego jogurtu TWIST | |
|
|
|
|
 |